Na razie nie ma :P
Administrator
Każdy atrybut odpowiada za jakiś współczynnik:
Siła (S)- Odpowiada za ataki fizyczne. Jeśli przeciwnik ma o 5 wytrzymałości mniej niż ty siły cios go bardzo boli. Jeśli ma o 2 mniej cios go lekko boli (ewentualnie zostaje odrzucony), ale gdy ma tyle samo wytrzymałości co ty siły, możecie walczyć "jak równy z równym".
Szybkość (F) - Odpowiada za szybkość postaci. Jeśli przeciwnik ma o 5 mniej szybkości od ciebie, to nie ma prawa cię ujrzeć ani zablokować, gdy ty biegniesz. Gdy ma o 2 mniej szybkości może dostrzec twoje ruchy, ale nie jest w stanie zablokować. Gdy macie tyle samo szybkości przeciwnik jest w stanie dostrzec ruchy i je zablokować.
Witalność (ST) - Odpowiada głównie za obronę, przed atakami fizycznymi i kidou. I tutaj jest tak samo jak z siłą - Jeśli przeciwnik ma o 5 siły mniej niż ty wytrzymałości nie ma prawa ci nic zrobić. Jeśli ma o 2 mniej trochę cię boli, ale gdy ma tyle samo siły co ty wytrzymałości, możecie walczyć "jak równy z równym".
Energia (E) - Odpowiada za nasze reiatsu. Wzór:
Rei całkowite = Witalność * 1000 / 2 + własne rei
Własne rei można szkolić. Na początek ma się określoną dla poszczególnej rangi ilość rei. 1 dzień treningu = 200 rei.
Czyli np:
Witalność = 8
Rei = 10000
Rei całkowite = 8 * 1000 / 2 + 10000
Rei całkowite = 14000
Shingami i Bounto mają na początku po 2000 reiatsu. W ich przypadku energię nie jest trudno wyważyć.
Hollow jako najsłabsza rasa praktycznie nie miała by żadnych szans z resztą, więc dostaje 4000 pkt. reiatsu na początek.
Największy problem stanowią Quincy jako że pobierają energię z otocznia i w niektórych przypadkach bycie Quincy musi być lepsze lub gorsze. Ustalone zostało, że rasa Quincy na początek będzie miała 1000/1000 reiatsu. Jak energia dojdzie do 0/1000 Quincy automatycznie przegrywa. Jednak co turę może pobierać 100 energii z otoczenia. Pobieranie (na początku) nie będzie mogło przekroczyć 2 razy mniejszej wartości od witalności. (Czyli gdy masz np. 10 witalności to w ciągu jednej walki możesz pobrać energię maksymalnie 5 razy.)
Reiatsu Vizarda, przy jego pełnej mocy będzie nieskończone. Ale wiadomo że ta moc nie trwa wiecznie.
Na koniec moc Arrancara. Będzie ona wzrastała tylko przy rezurekcji.
A oto rozkład statystyk w poszczególnych rangach -
(D - punkt do rozdania)
Shinigami: 1S, 1F, 1ST, 1E | +1D
Oficer: +1F, +1ST
Porucznik: +2D, +1E
Kapitan: +1S, +1F, +2ST
Vizard: +2F + 1E
Legendarny Vizard: +2D
Hollow: 1S, 1F, 1ST, 1E | +1S
Gilian: +1S, + 1ST
Adjuchas: +2S, +1E
Vasto Lorde: +1S, +1E, +1F, +1ST
Arrancar: +2S, +1F
Espada: +2F
Quincy: 1S, 1F, 1ST, 1E | +1F
Wojownik Quincy: +1F, +1ST
Łowca: 1F, +1ST, +1E
Dowódca Quincy: +2F, +1S, +1ST
Mistrz Łuku: +3F, +1ST, +1E
Bounto: 1S, 1F, 1ST, 1E | +1D
Wojownik Bounto: +2D
Lalkarz: +3D
Władca Lalek: +4D
Mistrz Żywiołów: +5D
Fullbringer: 1S, 1F, 1ST, 1E | +2D
Doświadczony Fullbringer: +2D
Starszy Fullbringer: +4D
Mistrz Fullbringu: +4D
Władca Fullbringerów: +5D
Offline